ممنون . یک سوال دیگه اون چیزی که از خود پاور میاد یعنی مثل کانکتور مادربورد و... اینا این PCI-E هم همراش هست این با اونی که پشت پاور جا داره یک کابل دیگه هم وصل کنیم فرق میکنه ؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون . یک سوال دیگه اون چیزی که از خود پاور میاد یعنی مثل کانکتور مادربورد و... اینا این PCI-E هم همراش هست این با اونی که پشت پاور جا داره یک کابل دیگه هم وصل کنیم فرق میکنه ؟
پاور شما کابل منجمنت داره . شما از باکس پاور فیش pcie را بر میدارید و به محل مربوطه به پاور متصل میکنید و وصل میکنید به کارت گرافیکتون .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mamad711 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mamad711 (25-04-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks